Friday, April 1, 2011

SEruan BErkaroke

WatsuPpz!!! yehaaa siapa tak kenal ni raja karukkk!!! rindu kat kengkawan seperkarokean semua.patutlah hujan turun lebat tadi, kawan kawan aku pegi karoke rupanya.haha ayat kuang asam!!! kalau jeles cakap jela kan.lalalalalala.baru-baru ni SITI NURHALIZA production telah menjemput aku untuk wat test bakat yang terpendam ni.namun rezeki tak berpihak pada ku,pelawaan kak siti telah di tolak free free camtu je.sumpah menipu weh haha.

tudiaaa kita punya sifu."tunjuk ajar ku sifu".sore ala2 sifu ni lah.kalau nyanyi hujan takan turun turun p katak bole tido taw dengar sore kita nyanyi.bukan sore kak siti ye tapi suara-suara kita.huhu (diri sendiri tak ngaku kunun).even camna pun kak siti tetap no 1 kalau mendendangkan lagu.kebanyakan lagu yang di dendangkan kalau pegi karukkk semua lagu kak siti hahak !!! kantoi sudey :))





huhuhu kalau aku cakap maher zain pun ada panggil aku untuk buat rakaman lagu mesti korang jeles kan??? haha jangan percaya lah.maher zain tak kenal aku kot.aku penah nyanyi berduet ngan maher zain tapi dengar dia dalam radio dan nyanyi sama sama.takde keje kan !!!oke lah aku dah lapar.nak menuju ke jinjang meja makan untuk menjamu selera dengan hidangan sambal udang sayur sayuran dan sotong goreng...sedappPppP meletup !!! bye semua :-))