Thursday, April 14, 2011

Ding dong ^_- Alhamdulillah tenet makin berkembang

Beep beeppppp!!! hai semua.wish uols gud night. krrukkkk... bunyi perut tetiba rasa lapar lak.padahal hari ni dah 3X makan nasi.cukup pagi,tengah hari dan petang.ingat nak control makan malam.tapi nak wat camna dah laparkan.tapi tahan jela kali ni.malas lah nak berkunjung ke dapur.ishhh perut ni mengacau lak orang tengah syok2 wat blog.biarlah aku seksa kau perut.hehe sian perut aku.oklah,kita lupakan cerita pasal bab2 makan ni.kita beralih ke entri pasal bengang! bengang! bengang!.wahhh ayat macam tunjuk temberang je.huhu.
Ok,bisa gue teruskan ya.hehe ya bisa kok.Ok menurut kajian, aku rasa lapar ni sebab tadi tunggu setting wifi dibaiki. kring kring kreeenggggg!!! kakak aku tengah kol agent TM nak minta setting wifi.aku rasa dah banyak kali dah wifi ni rosak sejak kena petir.namun begitu,keadaan masih lagi mengecewakan apabila saban hari wifi rosak berturut2.macam nak bagi kaki je kat TM.tapi HARUS sabar.amboi ayat macam sastera tak sastera...hehe apa kata kita skip story ni best gak kan :-p
ok selepas di telefon, dan banyak kali tukar setting....wifi pun dah elok. semua penghuni rumah ni online terus buka pesbuk masing2. Ahhh layan lah masing2 tak hiraukan sesiapa.almaklumlah,macam baru menerokai teknologi internet.haha baru sedar internet pentingnya zaman skg.yela, macam2 gadget yang melalaikan kita kan.sabo jela kan.okelah deh, aku rasa sampai sini je.rasa macam mengantuk dah.daaaa @_@...