Wednesday, April 13, 2011

Bosan yang teramat sangat

Assalamualaikum uols... morning ^_^. Eh belum naik tengah hari lagi ek. uhuk2 rasa cam dah nyanyuk ni.rasa cam kuno pon ada. adeshhh bosannya duduk rumah je. tak lain tak bukan goyang kaki, geleng kepala, makan, tido dan yang paling penting ONLINE. Ermm sebut pasal makan, nasib baik aku baru je lepas brekfast.dah kenyang takde lah perut mengacau aku tengah syok2 online ni.biasanya kalau tak makan lagi, kalau dah start online mesti takde masa untuk menjamu.Camnilah remaja zaman sekarang GILAK online.Oopsss!!!
Haiz!!! sejak kebelakangan ni dah dua tiga hari aku tak online cuz wifi rosak lah plak. agent TM.net pon dah empat lima kali datang untuk baiki wifi.tak sampai sehari dah xleh on tenet punyalah aku bengang.aku plak yang emo.aku memang kadang2 sewel.so ada aku keysa??? yang penting aku tak kacau hidop orang.hehe O_O.
Eh korang nak taw tak??? dulu ye2 je tuan blog ni kata nak rajin2 update blog.padahal sekarang dah terbengkalai homepage blog aku ni.Almaklumlah takde idea nak muatkan dalam blog ni. biasalah penganggur malas berfikir macam ni lah.mesti ramai dah yang skodeng blog aku tapi still sama je entri.orang pon tercari-cari "eh eh mana lah entri baru manusia ni"... haha perasan plak aku ni. entah2 sorang pon takde yang sudi baca setiap entri blog aku ni.Alahai sedih pulak dengarnya.haha. ahhh, negative thinking aje.tapi aku ada bukti taw siapa yang masuk halaman aku ni.keh3.pembaca pon mesti cuak ni kan.lalalalalalalala. eh korang faham tak aku cakap ape ni??? aku ni macam cakap sorang2 plak. bukan orang GILAK k. Opsss terlepas cakap lak.gurau jela.JANGAN PERCAYA...
Uhuk2!!! pagi yang indah ini tak taw nak wat ape plak.selalunya aku buat bodoh je.tapi skg dah bosan wat bodoh.pasni tataw nak wat ape lagi. tapi takpe, cuz xlama lagi aku akan start my new journey katakan.tapi ini rahsia. Shhhtt!! sporting2.hehe. Tapi teringin pulak nak jadi sorang wanita berkerjaya yang sentiasa busy dengan keje sana sini.aku tengok cam best je jadi orang busy.mungkin sebab sekarang ni aku duduk menganggur je.tapi bila aku ditempat orang yang sentiasa busy mungkin aku tanak kot.complicated kan.banyak songeh orang melayu kata.hehe.
Namun, kebosanan demi kebosanan mengganggu hari2 yang indah ini.aku pulak terus dan terus membengkak kan jari jemari menaip kat blog ni.dan seterusnya berpesbuking [facebook] sampai tak ingat dunia.tapi akhirat tetap diingati.cewahhh!!! camtu plak dah.
Aku rasa otak cam dah blank.maksudnya kehabisan idea lah.so tataw lagi apa nak tulis dalam entri ni.tapi rasa cam best sangat hari ni dapat update blog.ntah lah, tapi tetiba lah plak aku rajin menjenguk blog ni.padahal selama ni aku buat endah tak endah je.mungkin sebab tak lama lagi aku akan menjadi orang yang lebih busy lagi lepas ni kot.so aku update lah awal2.sekurang2nya sebulan sekali ada jugak entri baru termuat dalam blog ni.dulu tiap2 hari aku update.sekarang sebulan sekali pun bole.entah2 lepas ni 3 bulan sekali.aduhhhsss lagi kesian blog aku ni. ada sesapa nak jadi ADMIN my blog ke??? no! no! no!, takan semudah itu coz aku sayang blog aku ni.haha.
Oklah,aku rasa sampai sini je entri aku kali ni.sekurang2nya dapat jugak aku hilangkan bosan kat entri blog ni.nanti jumpa lagi di lembaran seterusnya. papai :-))