Friday, April 1, 2011

Bikin panas!!!

Eh!!! kali ni gua terus men terjah masuk entri baru.gua bilang gua sudah bosan dengan mulut longkang kau.lu sesuai lah security bermulut longkang.mula2 gua cuba bersabar gua takmau melawan cakap lu.tapi lama2 lu makin hari makin macam sampah dan longkang.gua mau tanya semua orang, manusia ada tahap kesabaran tak??? dats why kesabaran gua tercabar.eh lu boleh maki hamun gua apa pun gua sabar je selama ni.gua tak kacau hidup lu.gua biarkan je lu cakap itu ini.tapi satu hari bila lu dah melampaui batas, gua tak mau kira sama ada lu horang tua ke muda gua tetap mau bantai lu kaw2 punya lah.selepas gua sudah bantai dia, gua pun menyesal.EH!!! apa gua bantai dia teruk sangat ke??? padan muka lu. ni baru gimik.belum yang power2 punyer ayat lagi. Oopsss terlebih sudah!!! yang penting jangan kacau hidop gua, lu pasti aman damai sana okeh -_- ...