Friday, January 7, 2011

Hai semua,,,

Salam semua...opsss aku hampir hampir terlupa yang aku ni ada blog.maklumlah baru baru ni aku takleh nak bukak pasword gmail aku so terpaksa aku berhijrah ke emel baru tapi still guna blog yang sama ni.sebabnya dulu blog aku connect dengan emel gmail je huhu cerdik kan!!! haha. eh aku ni separuh men terjah bagi salam tapi tak tanya khabar. sory aku lupa.hai korg semua apa khabar??? sihat??? dah makan??? opss baru lepas melabur ke ahahaha gilak!!! tAk SeNonOh~
Aiseh dah masuk tahun baru.semua orang pun dah taw tahun baru dah berlalu beberapa hari kan.maknanya umur pun dah meningkat baru,hehe.penampilan pun kena ubah yang baru. eh! eh! yeke??? yela kot ibarat hidup beralih angin, tahun baru ni semua nak kena ganti baru je.boperen pun kena baru ke??? lerrr perlu ke??? hehe korang kat luar sana jangan nak cuba2 ganti boperen yang tu biar kekal hehe.kalau camni lah aku dah bole2 dah jadi dokter cinta yehaaa!!! oke aku teruskan entri:-


.....................................................................................................................................................




Alaf baru? ada apa dengan alaf baru? huhu kebanyakan orang dah tuka layout homepage blog.aku ni bila lagi nak tuka.jeng... jeng... jeng... 1 2 3 tukar +_+...dah macam rancangan TV 1 2 3 tukar hos sarimah ibrahim kan.tingok tingok aku dah tukar layout dah.amacam layout baru??? sweet kan haha kesian puji sendiri.lantak lah derrr!!! yang penting korang tak busannn asyik tingok layout yang sama je dari dulu kan hehe ^_~



====================

Semua orang "TAK UAS HATI"
kenapa???
hehe sebab entri macam tak masuk akal sangat.tetiba masuk gambar bear kat entri ni.
suka hati akulah
blog aku,lantak akulah
yang penting aku tak kacau hidop orang
Wahhh!!! ayat gilak touching
macam SENGAL je
padahal aku gurau je cakap camtu :-p

Tantek an bear ni huggies


ni apa jadah lah plak ni
tetiba terupload
tapi xpelah
buat hiasan
orang pun bertanya
saje terupload ke memamg saje2 upload???



=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=


Busannya kat umah ni pruitt...pruiittt...bunyi perut tengah lapar macam memanggil "fruit" lak. cari cari makanan jumpe sang megi ruski je. malas pikir banyak aku layan je, megi pun megi lah janji aku kekenyangan. tetiba bunyi pintu macam ada orang ketuk tuk...tuk...tuk...panggil nama aku chunnnn!!! wey syukur Alhamdulillah housemate aku dah balik bagi hidangan kacang badam kat aku. aku layan je sebab tengah kelaparan terima kasih housemate hehe.



''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''


Aku tataw napa aku suka sangat men conteng conteng kat blog ni padahal idea dah pokai ni,lol
bukan azam baru aku men conteng2 oke.
kang jadi vandalisme lak,oh!! tidak mungkin dia begitu rupa
.
aku rasa busann lagi ni dah kedua kali aku cakap busannn skg ni tengah baca majalah Dara.com. beselah peminat setia majalah Dara ni since 1989 eh tipu tu aku baru lahir. since 2006 lepasan form 5 laa. dulu tak suka beli majalah tu suka datang kat kedai buku tak kira MPH ke kedai buku Eatons ke ape aku belasah je yang penting aku dapat baca majalah Dara tu hehe.

kejap! kejap!
nak upload gambar jap...teeetttt*

ni lah yang aku baca skg...
teman aku setiap hari...


okelah nanti ada time aku continue lagi untuk text kat blog ni...
aku nak...
End.... tata!!! ;-))