Wednesday, December 29, 2010

welcome uol's

"Membeli tikar ke seberang perai
salam sejahtera pembuka tirai"

Welcome uol's woot woot.......welcome back to peninsular
huhu amacam bunyi pantun dua kerat Sdn.Bhd aku ni???yela kali ni aku setart dgn pantun lak plak kan.takan asyik "hai,hello,hui,hoit" je kan nanti korg bosan plak.ubah style kunun gituh^_^..

pok...pok...pok bunyi tapak kaki pejam celik dah nak masuk tahun baru kan.eh!!! cepat gilak masa berlalu.semoga di tahun baru ni rezeki melimpah limpah datang kepada kita semua kan InsyaAllah.jap jap esok cuti eh??? lerrr best gilak dah boleh2 dah lepaking dengan kawan2.
Aduishhh,cuti dah nak abes dah.macam nak tambah cuti lagi.kalau aku diberi peluang bercuti setahun lagi pun boleh.mesti sonok gilak!!! tapi tak habis cuti lagi dah balik sini.tak puas pun duk cuti kat borneo.tetiba aku dah naik kapal terbang "Awan dania" semalam.ingat ke mimpi di alam fantasi.eh sikit gua bilang "nightmare" rupanya aku dah sampai peninsular perhhh!!! bosan lak kat sini,tapi skg ni aku tengah nonton citer cartoon "segah di nusantara"eh kartun ni best gak hilang bosan gua.kartun temberang huhu!!! dan begitulah kisah kartun segah begini lah jugak hidup umpama tidak bernoktah dari nusantara ke nusantara.dan maksud aku disini nusantara terpaku asyik depan kaca Tv je cuti ni sangat best.
Namun hidup seperti beralih angin cuti sebulan dua bulan pun aku tetap bersyukur dapat gak rest2 paler hotak huhu.kita bercakap lah plak pasal kehadiran 2011.ada gak yang rindu 2010 ada gak yang tak sabau2 nak masuk 2011.laa yang takut nak masuk 2011 tu sebab risau pasal umo makin meningkat yee??? tu lah aku bilang we r still young lah i mean here still "baby face" haha nyampah derrr!!! huhu but now apa yang di harapkan pada tahun baru ni kita semua murah rezeki Amin ya rabbal alamin.ermmm aku rasa cam malas dah nak text kat blog ni.habis idea dah.nanti continue lah.End sat huhu.
dan untuk 1 malaysia selamat bercuti esok dan happy new year and happy bufday to my brother 2mrow 31 dis...