Sunday, October 24, 2010

Aku stalker ha ha ha

Ramai sangat yang obes kat dia ni
kawan aku pun obes kat dia gak
apa lah ada pada Bill ni
nak kata handsome boy pun tak jugak
nak kata cantik pun tak kena gak
tapi gua bilang gua suka rambut dan mata dia
...lalalalalalalalalala...
eh eh tapi aku takde lah sampai tergilak gilak minat kat dia ni
huhu


,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Futohhh gaya hard rock Bill kaulitz dowh
haaa camni baru ada style orang malaysia kata
kasih tarik sikit kaki tu kalau nak nyanyi rock haha

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

tuuu dia rambut baru bangun Mr.bill
hehe suka kan rambut camni macam baru kena karan pun ada
tapi stylo ape





,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Ni orang kata "PUNK NOT DEAD"
perghhh kalau lah aku yang berjalan camni kat mall
aisehhh bergaya dowh
anda suka tak???















huhu apa kata anda pulak??? beselah remaja zaman sekarang nak yang stylo dan rockstar saje
ish! ish! ish!