Monday, August 9, 2010

Before and After

Orang kata ni kak aku.sikit mau pecah perut aku ketawa terbahak bahak...
kah! kah! kah! kah!
ada gak yang kata ni kembar aku

SEKALI LAGI aku bunyi...
kah!
kah! kah!

cacing dalam perut aku pun leh demam seminggu kalau korang kata ni kembar aku
hehe tengok tu tengok tak sama kan
cuma seiras sikit sikit je lalalala


Sebelum
Selepas

Gambar ni pun boleh aku cakap sebelum dan selepas
tapi sebenarnya orang yang berbeza
lalala
lepas ni kalau ada yang cakap "kita serupa"
memang anda yang ke-10001x berkata sedemikian :))
lu pikir lah sendiri